Voorwaarden en kosten EHBO inzet

Onderstaand treft u informatie en voorwaarden aan voor EHBO inzet.

Wij zullen proberen om uw aanvraag te honoreren. Omdat de EHBO-vereniging een vrijwilligersorganisatie is, bestaat de mogelijkheid dat wij niet kunnen voldoen aan uw aanvraag.
Mocht dit niet lukken dan berichten we u uiterlijk 2 weken voor de geplande datum.

De tarieven bedragen voor 2 EHBO’ers:
Vergoeding evenementen € 17,50
Minimum inzet is 2 uur.

Daarnaast zal het verbruikte materiaal aan u worden doorberekend en eventuele gemaakte reiskosten.

Wat verwachten wij van uw organisatie:
- Onze vrijwilligers af en toe van een consumptie te voorzien en bij een langere inzet ook van een lunchpakket en/of maaltijd of een snack.
- Het is wenselijk dat u een ruimte of hoekje reserveert voor onze hulpverleners en deze voorziet van een tafel en een aantal stoelen waar zij de slachtoffers kunnen helpen.
- U dient zelf te zorgen voor het vervoer van eventuele gewonden naar een dichtstbijzijnde arts of ziekenhuis.

Aan het begin van het activiteit melden de leden van onze EHBO vereniging zich bij uw organisatie. Hier worden ook de telefoonnummers met de organisator (aanspreekpunt) uitgewisseld. Na afloop melden ze zich weer af.

Ik ga er vanuit dat wij u voldoende informatie hebben gegeven.
Heeft u nog vragen dan kunt u contact opnemen met onze activiteitencoördinator Yvonne Mulder.

Tel. 06-24959309
Tel 0593-333492
borkerehbo@hotmail.com